רשת נגד דרורים

הרחקת יונים – למה ואיך?

כאשר אתם חושבים על יונים, אתם בטח מדמיינים לעצמכם עופות חביבים ונחמדים. כאשר אתם חושבים על יונים, אתם בטח רואים אל מול עיניכם כיכרות מרכזיות בכל רחבי העולם בהם יושבים תיירים רבים ומאכילים את היונים בפירורי לחם או בזרעונים הנמכרים בסמיכות. כאשר אתם חושבים על יונים, אתם בטח לא חושבים על לכלוך, על רעש, על מחלות שונות ומשונות. אבל למעשה, אלו הדברים היום יומיים שאיתם צריכים להתמודד אנשים אשר חיים בקרבת מקום ובסמיכות גדולה אל היונים.

היונים שגרות לידינו

היונים הינן עופות מאוד ידידותיים שאינם מפחדים מאיתנו. הן חיות בסמיכות לבני האדם ומשתמשות בתשתיות שלו ובסביבה שלו על מנת להתפתח ולגדול. הבניינים שבהם אנו מתגוררים מהווים סביבה אידיאלית עבור היונים: ניתן להקים בהם קינים בקלות ולזכות במקום בטוח ומוגן, ניתן ללקט את הפירורים של האוכל שלנו וכך לדאוג למחיה וכן האלה.

להרחיק את היונים

עם זאת, ברור שאנו, בני האדם שחיים כל כך קרוב אל היונים, סובלים מכך. הרעש, הלכלוך והחשש מפני המחלות גורמים לנו לרצות להרחיק את היונים. בדיוק לצורך הזה ניתן להשתמש באמצעי מיוחד: רשת יונים. רשת יונים מאפשרת לכם לתחום מקומות מועדים לפורענות, מקומות שהיונים מאוד אוהבות, וכך למנוע מהם להיכנס לשם ולהתמקם בהם. רשת יונים נראית בדיוק כמו רשת רגילה עם חורים צפופים, והיא מונעת את המעבר של היונים אל תוך המקומות האלו. רשת יונים הינה פיתרון מושלם עבור מסתורי כביסה ועבור גומחות נוספות בבניין.

להשאיר רשת יונים או להוריד?

אחת השאלות שנשאלות היא האם להשאיר רשת יונים לאחר שהיא מילאה את תפקידה או להורידה? ככלל, מומלץ להשאיר אותה כיוון שהיונים מתחלפות. גם אם יונים שניסו להתיישב בעבר במקום התייאשו בשל הקושי שהציבה להם רשת יונים, סביר להניח שיבואו יונים אחרות אשר לא ידעו על הרחקת היונים הקודמות וינסו להתיישב שם בעצמן, ולהמשיך להפריע לכם.

צור קשר

שם:

טלפון: