רשת יונים שקופה

להרחיק את היונים מהבית שלך

יש דברים שהתרגלנו לחיות לידם ולחיות איתם, עד שאנו לא חושבים שיכולה להיות מציאות אחרת. גם אם אלו דברים שמפריעים לנו בחיי היום יום, אנו כל כך רגילים אליהם עד שאנו לא חושבים שאפשר לחיות בלעדיהם ופשוט מנסים להמשיך להתמודד עימם. אחד מהדברים הללו הוא יונים. היונים הינן עופות שחיות בקרבת בני אדם, אך גורמות להמון רעש, לכלוך ואף לחשש מפני מחלות קשות. התרגלנו שהן חיות לידינו, ועל אף שאנו סובלים מאוד מעצם קיומם אנו לא נוקטים בפעולות משמעותיות לצורך כך. אבל יש דרך להרחיק יונים, וחבל שבגלל עצלות או חוסר ידע נשלם באיכות החיים שלנו.

להרחיק את היונים

כיום יש מספר אפשרויות מרכזיות על מנת להרחיק יונים. ניתן להציב דוקרנים במקומות המיועדים לפורענות, כגון: אדן החלון, מנוע המזגן, מעקה המרפסת או הגג וכן הלאה. כמו כן, ניתן להתקין רשת יונים. רשת יונים מתקינים במקומות שבהם יש חללים גדולים שלתוכם היונים אוהבות להיכנס ולהקים שם את הקן שלהן. ניתן לראות זאת בצורה משמעותית במיוחד במסתורי הכביסה. היונים אוהבות להשתחל לשם, כיוון שזהו מקום חמים ומוגן עבורן, ולהתמקם שם. דבר זה גורם לרעש ולכלוך שלשכנים קשה להתמודד עימם.

איך עובדת רשת יונים?

רשת יונים מתקינים על החללים האלו כך שתקיף אותם מכל הצדדים ולמעשה תחסום אותם מבחינה הרמטית. היונים מנסות להגיע אל המקום שהן כל כך אוהבות ונתקלות ברשת. היונים מנסות מספר פעמים להגיע, אך לאחר מכן הם יקלטו שאין לשם מעבר ויפסיקו את נסיונותיהן. רשת יונים עשויה מכל מיני סוגים של חומרים, החל פלסטיק וכל במתכת.

דרך הומניטרית ומכבדת

התקנה של רשת יונים הינה דרך הומניטרית ומכבדת את היונים, ועושה כל מאמץ על מנת לא לפגוע ביונים אלא רק להרחיקם מן המקום. בנוסף, מדובר באמצעי פשוט להתקנה וזול במיוחד, אשר מראה תוצאות מרשימות וחד משמעיות תוך תקופה קצרה.

צור קשר

שם:

טלפון: